Thursday, November 26, 2009

Siapa aku????

Exam dah sgt2la dekat...tapi masih belum 100% ready...confirm xkn smpai 100% punye...xpela...cube yg terbaik...better late than never kan...dua tiga hari ni...byk sgtla bnda yg berlaku...yg menggugat perasaan dan jiwa...bukan senang nak hadapinya...dahla tgh demam nak exam ni...sorg2 trpksa dgr cte aku...masing2 bg pndpt yg berbeza...terima kasih buat shbt2 yg xhenti bg semangat dan dorongan....so...xleh la cepat lemah dgn bnda2 cmni...kecik sgt nak dibandingkan mslh org lain...smpai diri ini lupe yg prnh alami tekanan yg lbh hebat dr ini...apepun...ingtlah wahai diri...dirimu xkn lepas dari buat silap...so..byk2 bersabar...pst ade hikmah Allah tqdirkan mcm ni...bak kata arep...sume bnda dah siap tertulis...cuma bgmana kte hadapinya itu jd ukuran...ku kutip sisa2 baki semangat yg ade..dgn kata2 perangsang shbt2 seperjuangan..jgn luntur...jgn mundur...jgn jatuh...kerana engkau adalah engkau...jgn cpt mengalah dgn suasana..nnt engkau akn kehilangan wibawa engkau...ingtlah wahai hamba perjuangan...engkau sdg mmbyr harga yg mahal utk nilai sebuah kenikmatan yg kekal...yakinlah dgn janji Tuhan...tumpukan pd matlamat asalmu...jgn biarkan org lain melemahkan dirimu...binalah kekuatan dlm diri...sehingga satu mase nnt org lain akn sedar engkau bukan sesiapa...tp engkau adalah seseorg..engkau memiliki prinsip sndiri...prinsip yg xkn diganggu gugat smpai mati...walau ade yg tuduh melulu...walau ade yg cuba mengganggu...walau ade yg menipu...walau ade yg nk tgk dulu...walau ade yg berkata aku ni biru(???)..tp aku tetap buat xtahu...kerana aku tahu...AKU adalah AKU!!!!hahaha... =D


p/s :pengajarannya jgn menyibuk hal org!!janji pasni xnk menyibuk dah...lantak korg la...good luck sume utk exam!!byk doa kat Allah...maaf skali lg ats segalanya...slmt hari raye...jgn simpan dlm hati...nanti sakit gigi =p

No comments:

Post a Comment