Thursday, April 28, 2011

Yang terakhir...






Dalam kesempatan yang ada ini, diri ini Abdul Rahman bin Fauzi memohon sejuta kemaafan kepada sahabat-sahabat,ikhwah, rakan-rakan,cikgu-cikgu, ustaz ustazah, lecturers, muallim muallimah, classmates, housemates, brothers, sisters, para pelawat blog saya, anonymouses,dan semua tidak kira yang terbabit dengan saya secara langsung atau tidak. 

Juga kemaafan di pohon bagi pihak tunang dan bakal isteri saya, Rahmahtulnisah binti Shuhaimi andainya dalam perjalanan kami hidup sebagai seorang manusia biasa yang berinteraksi dengan anda telah banyak buatkan anda terasa, terkasar, terlebih nasihat, terkurang budi, tersakit hati atau apa-apa sahaja yang membuatkan anda merasakan ia tidak patut ditunjukkan dalam akhlak kami. Andainya anda adalah orangnya, sudilah menegur silap kami, islah kami, nasihati kami walau dengan apa cara sekali pun. Sesungguhnya blog ini telah dibuka seluas-luasnya untuk dikomen, dikritik, dipuji, dinasihati, dan sebagainya samada sebagai seorang pembaca berprofil atau anonymous. Ruang shoutbox juga tersedia untuk anda singgah dan tinggalkan jejak.

 Tidak lupa juga terima kasih atas segala nasihat, komentar dan perkongsian pendapat yang anda berikan dalam usaha untuk menjadikan diri ini dan blog ini lebih bermanfaat. Saya kreditkan penghargaan buat akh Bilal bin Jailani atas lukisannya yang cantik dan bermakna yang saya guna untuk dijadikan background blog ini. Uhibbuka fillah. Pesanan anda saya takkan lupa. Kita pasti akan berjumpa lagi. Kalau bukan di sini, dalam perjuangan ini atau di syurga nanti. Ameen... 

Akhirul kalam, doa-doakan kebahagiaan dan kejayaan hidup kami, dalam usaha kami mencapai redha ilahi, untuk menuju syurga abadi.  Buat mak ayah, abang Anas, Muadz, Kak Maryam, Asiah, Sumayyah, Fatimah yang bakal mendirikan rumah tangga, Aishah, Asma' dan adikku Bee, Man takkan hampakan kamu semua. Salam sayang dan kemaafan daripada kami, insan biasa yang lemah dan lupa.


Siapa saya tanpa anda....




3 comments:

  1. Salam...InsyaAllah semoga dipermudahkan segala urusan...:-)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..smoga segalanya dipermudahkan dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  3. salam..semoga dipermudahkan segala..

    owh, nama bilal ada, nama ak xda? haha

    ReplyDelete