Friday, January 8, 2010

KeranaMu ku serahkan segalanya....

Seminggu berlalu...hatiku tidak putus2 mengucapkan syukur pada Allah ats nur kasihNya...istimewanya nur kasihMu...membuatkan aku takut kepadaMu....Ya Allah..aku hanya insan lemah...hanya pada Engkau aku berserah...peliharalah nur kasihku itu...janganlah Engkau biarkan ianya hilang daripada diriku...kerana aku tahu Engkaulah sebaik2 pemelihara...Ya Allah...bersaksilah bahawa aku telah mengorbankan cinta kpd manusia kerana semata2 mengharapkan cintaMu...kerana aku yakin dgn janjiMu...Ya Allah...tetapkanlah hatiku pd jlnMu...berikanlah aku kekuatan utk meneruskan perjalanan ini...sinarilah nur kasih yg Engkau berikan kpdku....moga ia menjadi suatu realiti...utk bertemu dgnMu di syurga abadi...dgn ditemani oleh nur kasih dariMu....Takkan ku lupa janji itu....




TAUBAT SEORANG HAMBA

Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa…
(Part Irsyadee)
Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x…..
Taubatku ini…..

Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.
(Part Irsyadee)
Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x…
Taubatku ini…

Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima…

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x….
Taubatku ini…

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini…

No comments:

Post a Comment